Bürstner vernieuwt de Premio Life
Na vier succesvolle jaren krijgt de Premio Life, het succes model van Bürstner, een facelift. Het interieur is volledig vernieuwd, en het aanbod wordt nu uitgebreid met twee extra indelingen. Net op tijd voor de start van het nieuwe seizoen in september heeft Bürstner zijn succes model de Premio Life in een nieuw jasje gestoken.
- Kamperen met de caravan
De fabrikant heeft technische innovaties en de nieuwste designtrends geïntegreerd in de modelreeks, die sinds 2017 met succes op de markt is. Aan de vier momenteel beschikbare populaire indelingen met een buitenbreedte van 212 cm, die van drie tot zeven slaapplaatsen bieden, zijn twee nieuwe indelingen toegevoegd:
De 415 TK: Een nieuwe compacte familie-indeling met vier slaapplaatsen en een optioneel derde stapelbed achterin. Deze compacte indeling biedt een ongewoon groot volume aan bergruimte: een linnenkast, een kledingkast, een 142 liter koelkast....een echte "Aanrader" voor gezinnen.
De 480 TS: Een speciale gezinsindeling met een kingsize bed van 200x160 cm, uniek in deze compacte klasse, en een uitklapbare dinette, die dus in de standaarduitvoering plaats biedt aan drie personen. Ook hier is bijzondere aandacht besteed aan extra bergruimte, vooral onder het kingsize bed.
Het moderne interieurdesign van de nieuwe Premio Life gaat uit van de nieuwste designtrends: goed op elkaar afgestemde materialen en vormen met de kleuren Bronze, Sand, Cappuccino en Sepia. Het interieurdesign, lichtgekleurde kastdeuren met een moderne, metallic streepprint gecombineerd met een eiken afwerking, is het werk van Bürstner's eigen interieurontwerpster Tatjana Weßelbaum. In combinatie met de cacaokleurige, fluweelachtige tafelbladen zorgt de eigentijdse tweedstof ervoor dat de caravan ruimer en gezelliger oogt. De afwerking is overgenomen uit onze campers. Het resultaat is een evenwichtige en stijlvolle "overalthuis"-sfeer het handelsmerk van Bürstner interieurs.
Bürstner's hoofd productmanagement Markus Pangerl is ervan overtuigd dat de vernieuwde Premio Life het succes gaat voortzetten. "We zien momenteel op de markt een grote vraag naar compacte, lichtgewicht caravans die veel ruimte en comfort bieden. Deze caravan is ideaal voor compacte trekauto's. En voor een scherpe prijs." "Er zijn veel redenen voor de huidige vraag naar compacte en betaalbaar caravans. De demografische ontwikkeling speelt natuurlijk een rol, want de groep 50-plussers, een belangrijke doelgroep voor de branche, groeit aanzienlijk. Tegelijkertijd zorgt de outdoor-trend ervoor dat ook jongere gezinnen het caravannen voor zichzelf ontdekken", voegt Pangerl toe.
De Premio Life heeft optioneel vier pakketten met extra voorzieningen die het comfort op de weg nog verder verhogen, zoals bijvoorbeeld het "Self-supporting pakket". De lichtste Premio Life-versie weegt slechts 1.100 kg.